Klantenservice

Retourneren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen retourneren kan dit zonder opgave van reden. Meldt je retour binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan. Na melding van retour heb je 14 dagen de tijd om de producten te retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling retourneren door deze op te sturen. Stuur voordat je dit doet een mail  naar info@beddies.nl om je retour aan te melden. Vervolgens zullen wij je het adres doorgeven waar je de artikelen naartoe kunt sturen of brengen. De kosten die je hiervoor maakt zijn voor eigen rekening.

Reeds gemonteerde producten kunnen niet retour gestuurd worden. Mocht je dit toch willen neem dan contact op om te overleggen.

Wanneer kan ik het bedrag terug verwachten?

Wanneer de producten zijn ontvangen zullen wij deze controleren op eventuele gebreken. Wanneer het helemaal in orde is zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening of creditcard.

Retouradres

Het retouradres is afhankelijk van welke producten je hebt besteld. Meldt je retour aan via info@beddies.nl en wij vertellen je het juiste adres om de producten naartoe te sturen. In sommige gevallen moet het teruggestuurd worden naar België. Wil je gebruikmaken van een modelformulier voor herroeping? Deze kun je hier vinden. Dit is echter niet noodzakelijk, een e-mail sturen is voldoende.