Klantenservice Beddies

Hoe kunnen wij je helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Voeg het product via de groene knop ‘toevoegen aan winkelwagen‘ toe aan je winkelmand. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met afrekenen. 
  • Om de producten in je winkelmand af te rekenen open je de winkelmand door rechtsboven op het icoon te klikken. Nu schuift de winkelmand open en zie de knop ‘afrekenen‘ klik hierop en vul vervolgens je gegevens in.
  • Kies een betaalmethode naar voorkeur en druk op de groene knop ‘plaats bestelling
  • De bestelling kan afgerond worden, ter bevestiging ontvang je een email met de orderbevestiging.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het invullen van je gegevens tijdens het afrekenproces heb je de keuze om een ander afleveradres op te geven. Nadat de bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.

Mocht je een foutje hebben gemaakt of toch iets anders willen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet verwerkt is in het magazijn, verzonden of doorgegeven is aan onze transporteur kunnen wij deze kosteloos voor je wijzigen of annuleren. Mocht dit te laat zijn komen eventuele retourkosten voor eigen rekening.

Eventuele kosten voor betaalmethodes zijn nooit annuleerbaar of crediteerbaar. 

Ja zeker. Wij bezorgen naast Nederland ook in België. Je kunt tijdens het afrekenen selecteren dat je het in België wilt laten bezorgen. In sommige gevallen wordt er een toeslag in verzendkosten gerekend. Dit is te zien tijdens het afrekenen.

Let op: Lifetime, Flexa, Meise Möbel en Infanskids kunnen we enkel in Vlaanderen bezorgen en dus niet in Wallonië. 

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt bij ons veilig betalen met de volgende betaalmethoden

Betaalmethode
Ideal
Bancontact
Creditcard
Paypal
Klarna

Kosten*
Gratis
Gratis
1,80%
2,90%
2,99%

Door te kiezen voor een van bovenstaande betaalmethodes ben je zeker van een vlotte afhandeling. Hierdoor kunnen wij de betaling namelijk gelijk valideren en de order gaan verwerken. Kies je voor een betaalmethode met extra fee? Let er dan op dat deze kosten niet annuleerbaar zijn. De kosten beginnen met een euro plus het genoemde percentage en btw. 

Wil je graag het bedrag graag overschrijven per bank? Dit is natuurlijk ook mogelijk, echter kunnen wij dan niet een snelle afhandeling garanderen omdat we pas na ontvangst de order kunnen verwerken. Neem hiervoor vooraf even contact met ons op.

Als je kiest voor de betaalmethode Klarna neemt Klarna het ontvangen van de betaling uit onze handen. Je krijgt van hen een factuur welke in 30 dagen betaald moet worden. Dit geldt ook wanneer je iets hebt besteld wat een langere levertijd heeft dan deze 30 dagen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Doorgaans worden alle bestelling vanaf €50 gratis verzonden. Daaronder worden €4,95 bezorgkosten gerekend.

Voor sommige producten wordt een toeslag gerekend. Dit kan te maken hebben met het formaat of de locatie waar het geleverd wordt. Dit is dan te zien tijdens het afrekenen.

We kunnen niet alles op de Waddeneilanden leveren. In sommige gevallen is dit wel mogelijk, soms gratis en soms volgt er een kleine toeslag. Neem vooraf even contact met ons op, dan kunnen we het je vertellen wat je kunt verwachten..

De levertijd van ons assortiment loopt nogal uiteen om hier een eenduidig antwoord op te geven. De levertijd staat altijd vermeldt op de betreffende productpagina boven de “toevoegen aan winkelwagen” knop. De genoemde levertijden zijn altijd indicaties en nooit garanties.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het invullen van je gegevens tijdens het afrekenproces heb je de keuze om een ander afleveradres op te geven. Nadat de bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.

Erg vervelend! Uiteraard lossen we dit netjes op. Monteer het product niet (verder)

Neem contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Stuur hierbij het volgende mee:

  • Je bestelnummer
  • Foto’s van de schade
  • De / het onderdeelnummer(s) uit de handleiding welke vervangen moeten worden.


Wanneer we dit ontvangen kunnen het snelst zorgen voor een oplossing.

Wij maken gebruik van meerdere pakketdiensten en transporteurs. Na het afronden van je bestelling geven we aan wat je kunt verwachten en met welke transporteur het bezorgd zal worden.

Dit is afhankelijk van welke transporteur wordt ingezet en of het op een pallet komt.

Soms wordt het dus wel tot over de eerste drempel geleverd en soms wordt een pallet voor de deur geleverd. Hou hier dus rekening mee.

Het wordt nooit op een verdieping of gewenste slaapkamer bezorgd.

Wil je vooraf weten waar je aan toe bent? Neem dan even contact op.

Alle meubels die wij verkopen zijn zelfbouwpakketten. Er zit altijd een duidelijke handleiding bij.

Soms worden bestellingen in meerdere delen met verschillende transporteurs geleverd. De informatie hierover is terug te lezen in de afrondingsmail die je van ons hebt ontvangen.

Soms komt het ook voor dat sommige pakketdiensten 1 zending die uit meerdere dozen bestaat in meerdere keren bezorgen. Wanneer dit zo is, kun je dit terugzien bij de track en trace.

Wat is de bedenktijd

Mocht je onverhoopt je bestelling willen retourneren kan dit zonder opgave van reden. Meldt je retour binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan. Na melding van retour heb je 14 dagen de tijd om de producten te retourneren.

Je kunt je bestelling retourneren door deze op te sturen of te brengen. Stuur, voordat je dit doet, een mail naar info@beddies.nl om je retour aan te melden. Vervolgens zullen wij je het adres doorgeven waar je de artikelen naartoe kunt sturen of brengen. De kosten die je hiervoor maakt zijn voor eigen rekening. In sommige gevallen kunnen we het ook bij je laten ophalen. Indien dit gewenst is kun je dit doorgeven tijdens het aanmelden van je retour. Wil je gebruikmaken van een modelformulier voor herroeping? Deze kun je hier vinden. Dit is echter niet noodzakelijk, een e-mail sturen is voldoende.
  • Reeds gemonteerde producten kunnen niet retour gestuurd worden. 
  • De kosten voor de retourzending zijn voor de rekening van de klant.
  • Producten dienen, voor zover mogelijk, in originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden
  • De klant is verantwoordelijk voor de retourzending. 
  • Het weigeren van een levering of niet het ophalen bij een pakketpunt wordt gezien als een retour.
Iets is bezorgd met een beschadiging, wat nu?

Wat jammer om te horen! Uiteraard lossen we dit netjes op. Monteer het product niet (verder)

Vul hiervoor het serviceformulier op deze pagina in. Stuur hierbij het volgende mee:

  • Je bestelnummer.
  • Foto’s van de schade.
  • Foto van de doos.
  • De / het onderdeelnummer(s) uit de handleiding welke vervangen moeten worden.


Wanneer we dit ontvangen kunnen het snelst zorgen voor een oplossing.

Wat jammer om te horen! Uiteraard lossen we dit netjes op. Monteer het product niet (verder)

Vul hiervoor het serviceformulier op deze pagina in. Stuur hierbij het volgende mee:

  • Je bestelnummer.
  • Foto’s van de productiefout(en).
  • Uitleg wat er precies niet goed is.
  • De / het onderdeelnummer(s) uit de handleiding welke vervangen moeten worden.


Wanneer we dit ontvangen kunnen het snelst zorgen voor een oplossing.

Er zijn twee mogelijkheden in dit geval.

  1. Er ontbreekt iets uit de doos van je product. Vul in dit geval ons serviceformulier in. Deze kun je hier vinden.
  2. Er is slechts een deel van je bestelling geleverd. Soms worden bestellingen met verschillende transporteurs verzonden en bezorgd. Dit kan te maken hebben met verschillende levertijden en/of merken die je hebt besteld. De informatie hierover vind je terug in de afrondingsmail die van ons hebt ontvangen. Het kan ook voorkomen dat sommige pakkettendiensten (bijv. TNT / Fedex) zendingen die uit meerdere dozen bestaan in meerdere keren bezorgen. Dit is dan in te zien bij de track en trace.

Wanneer je een klacht wilt uiten over de bezorging van je bestelling horen we dit uiteraard ook graag. Je kunt dit aan ons laten weten via onderstaande contactgevens.

Mocht onze hulp niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op hun website. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact met ons op

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 09.00 - 17.00
Vrijdag t/m zondag: sporadisch bereikbaar

Wij zijn een klein familiebedrijf en kunnen dus niet altijd bereikbaar zijn, we hopen op je begrip.

Whatsapp

+31623600281

Je kunt ook bellen naar dit nummer. Tijdens onze openingstijden proberen we altijd op te nemen, dit is echter niet altijd mogelijk als we onze handen niet vrij hebben op dat moment.

Email

info@beddies.nl

Op werkdagen beantwoorden we je email binnen enkele uren.

Bericht sturen via het contactformulier

Bedrijfsgegevens

Adres

Egersundweg 11b, 9723JM Groningen
(geen bezoekadres)

KvK-nummer

61695718

BTW-nummer

NL002228442B09