Beoordelen

Klacht indienen?

Wanneer je een klacht over de producten of je bestelling hebt horen we dit graag. Wij zullen elke klacht serieus nemen en een passende oplossing proberen te bieden. Neem hiervoor contact met ons op. 

(Transport)schade?

Is er iets beschadigden geleverd? Erg jammer maar dit zullen we natuurlijk oplossen. Maak indien nog mogelijk foto’s van de dozen en laat dit noteren door de bezorger. Stuur ons vervolgens een bericht via Whatsapp of een email. Ga dus niet alvast monteren. Om zo snel mogelijk een oplossing te kunnen bieden ontvangen we graag de onderdeelnummers/letters uit de handleiding die vervangen moeten worden met foto’s waar de beschadigingen op te zien zijn. Dan kunnen we zorgen voor vervangende onderdelen.

Productiefout ontdekt?

Soms gaat er iets mis in de fabriek. Erg vervelend maar uiteraard kunnen zullen we dit oplossen. Stuur hiervoor een bericht via Whatsapp of een email. We ontvangen dan graag om welk onderdeelnummer/letter uit de handleiding het gaat met foto en uitleg waaruit dit blijkt. Dan kunnen we zorgen voor een vervangend onderdeel.

Geschillencommissie

Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op hun website. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”