Verzending & Bezorging

Wij verzenden met verschillende bezorgdiensten. Dit zijn: TNT, DHL, PostNL, Dusseldorp en de Bopita bezorgdienst. Goed om te weten: 95% van alle bestellingen worden binnen 5 werkdagen afgeleverd.

In welke landen bezorgen jullie?

We bezorgen bestelling vanaf €75 gratis in Nederland en België. Voor Bopita geldt in België een toeslag van €35 in verzendkosten. 

Hoe weet ik welke methode voor mijn bestelling wordt gebruikt?

Vipack producten bezorgen wij in Nederland met Dusseldorp en in België met TNT. De Bopita producten worden bezorgd met Dusseldorp of de Bopita bezorgdienst. Dekbedden en kussens versturen wij met PostNL of DHL.

Hoe werkt de levering met TNT?

Wanneer je bestelling bij ons binnen is gaan wij deze verwerken. Wanneer dit is afgerond zal je hier een mail van ontvangen. Vervolgens zal je binnen enkele dagen een Track & Trace code ontvangen om je bestelling te volgen.

Ben je niet thuis op de dag van levering?

Wanneer je niet thuis bent op de dag van levering probeert TNT het bij de buren af te leveren. Echter zijn vaak de pakketten te groot en doet TNT dit dus niet. Wanneer het niet bij je buren afgeleverd wordt zal je bericht krijgen om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.

Hoe werkt de levering DHL of PostNL?

Wanneer je een dekbed en/of kussen hebt besteld versturen wij deze met PostNL of DHL. Hiervan zal je een track en trace code ontvangen.

Hoe werkt de levering de Bopita bezorgdienst?

Nadat je besteld hebt en alle producten zijn voorradig wordt er binnen een week contact met je opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Vervolgens zal je bestelling bezorgd worden op de afgesproken dag.

Hoe werkt de levering de Dusseldorp?

Nadat je besteld hebt en alle producten zijn voorradig wordt er binnen een week contact met je opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Vervolgens zal je bestelling bezorgd worden op de afgesproken dag.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Na het bestellen van Vipack of Bopita producten heb je deze binnen 1-2 week in huis, vaak lukt het ons binnen 5 werkdagen. Bestel je een dekbed of kussen? Dan proberen wij deze binnen 1 week bij je af te leveren.

Deelleveringen niet altijd mogelijk
Het kan voorkomen dat je twee of meer producten besteld met verschillende levertijden. Voor zowel Vipack als Bopita bestellingen geldt dat wij alles tegelijk leveren. Je kunt hierbij dus uitgaan van de langste levertijd. In sommige gevallen kiezen wij er echter voor om je bestelling op te splitsen.

Niet op voorraad: Verwachte levertijd

Soms zijn producten niet op voorraad. We geven hierbij soms wel een indicatie van de week waarin we verwachten dat deze weer leverbaar zijn. Dit is een gegeven wat wij van onze leverancier krijgen. Het kan door allerlei omstandigheden voorkomen dat deze indicatie wordt aangepast. Deze verwachte levertijd kunnen wij dus niet garanderen gezien wij hier geen invloed op hebben. Helaas kunnen wij niet actief inlichten over veranderingen. Benieuwd naar de actuele verwachting van levertijden? Neem dan contact op.

Controleer de verpakking en producten bij ontvangst

Het kan helaas soms gebeuren dat pakketten beschadigen tijdens het transport. Mocht je beschadiging aan de dozen zien, maak hier dan foto’s van voordat je de pakketten openmaakt. Controleer vervolgens of de producten beschadigd zijn. Is dit het geval? Stuur ons dan een mail met de foto’s van de beschadiging. Ga niet alvast monteren. Kom je tijdens het monteren de schade pas tegen? Stop dan en mail ons. Dan lossen we het op zodat jij alsnog van een prachtig en onbeschadigd product kunt genieten. Schade door onzorgvuldige montage kunnen wij niet kosteloos oplossen.