Verzending & Bezorging

Wij verzenden via TNT, DHL en een bezorgdienst. Wanneer er bij de levertijd staat: “Op voorraad: levering binnen 1-2 week” verzenden wij met TNT. Goed om te weten: 95% van alle bestellingen worden binnen 5 werkdagen afgeleverd.

In welke landen bezorgen jullie?

We bezorgen bestelling vanaf €75 gratis in Nederland en België. Voor Bopita geldt in België een toeslag van €25 in verzendkosten. Daarnaast kunnen we ook bezorgen in andere landen zoals Frankrijk, Duitsland of Engeland. Neem hiervoor contact met ons op.

Hoe weet ik welke methode voor mijn bestelling wordt gebruikt?

Je kunt er vanuit gaan dat alle Vipack producten met TNT worden bezorgd. De Bopita producten worden bezorgd met de Bopita bezorgdienst. Dekbedden en kussens versturen wij met DHL.

Hoe werkt de levering met TNT?

Wanneer je bestelling bij ons binnen is gaan wij deze verwerken. Wanneer dit is afgerond zul je hier een mail van ontvangen. Vervolgens zul je binnen enkele dagen een Track & Trace code ontvangen om je bestelling te volgen.

Ben je niet thuis op de dag van levering?

Wanneer je niet thuis bent op de dag van levering probeert TNT het bij de buren af te leveren. Echter zijn vaak de pakketten te groot en doet TNT dit dus niet. Wanneer het niet bij je buren afgeleverd wordt zul je bericht krijgen om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.

Hoe werkt de levering DHL?

Wanneer je een dekbed en/of kusen hebt besteld versturen wij deze met DHL. Hiervan zul je een track en trace code ontvangen.

Hoe werkt de levering de Bopita bezorgdienst?

Nadat je besteld hebt en alle producten zijn voorradig wordt je binnen 3 werkdagen gebeld om een bezorgafspraak in te plannen. Vervolgens zal je bestelling bezorgd worden op de afgesproken dag.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Na het bestellen van Vipack of Bopita producten heb je deze binnen 1-2 week in huis, vaak lukt het ons binnen 5 werkdagen. Bestel je een dekbed of kussen? Dan proberen wij deze binnen 1 week bij je af te leveren.

Deelleveringen niet altijd mogelijk
Het kan voorkomen dat je twee of meer producten besteld met verschillende levertijden. Voor zowel Vipack als Bopita bestellingen geldt dat wij alles tegelijk leveren. Je kunt hierbij dus uitgaan van de langste levertijd.

Niet op voorraad: Verwachte levertijd

Soms zijn producten niet op voorraad. We geven hierbij soms wel een indicatie van de week waarin we verwachten dat deze weer leverbaar zijn. Dit is een gegeven wat wij van onze leverancier krijgen. Het kan door allerlei omstandigheden voorkomen dat deze indicatie wordt aangepast. Deze verwachte levertijd kunnen wij dus niet garanderen gezien wij hier geen invloed op hebben. Ook zullen wij je niet actief inlichten over veranderingen. Dit dien je dus zelf in de gaten te houden op de betreffende product pagina.

Controleer de verpakking en producten bij ontvangst

Het kan helaas soms gebeuren dat pakketten beschadigen tijdens het transport. Mocht je beschadiging aan de dozen zien, maak hier dan foto’s van voordat je de pakketten openmaakt. Controleer vervolgens of de producten beschadigd zijn. Is dit het geval? Stuur ons dan een mail met de foto’s van de beschadiging. Ga niet alvast monteren. Kom je tijdens het monteren de schade pas tegen? Stop dan en mail ons. Dan lossen we het op zodat jij alsnog van een prachtig en onbeschadigd product kunt genieten. Schade door onzorgvuldige montage kunnen wij niet kosteloos oplossen.