Verzending & Bezorging

Wij verzenden met verschillende bezorgdiensten en transporteurs. Om het overzichtelijk te houden hebben we de manier van leveren per merk onderverdeeld. 

Bopita

Wanneer je voorradige Bopita producten bestelt leveren we dit doorgaans in 1 tot 10 werkdagen. Vooraf wordt er contact met je opgenomen per mail of telefoon om een bezorgafspraak te maken. Boven de “toevoegen aan winkelmand” knop staat de leverindicatie vermeld. Doorgaans leveren we een bestelling pas uit wanneer alle producten voorradig zijn.

Lifetime

Wanneer je voorradige Lifetime producten bestelt leveren we dit doorgaans in 1 tot 3 werkdagen. Vooraf wordt er contact met je opgenomen per mail of telefoon om een bezorgafspraak te maken. Boven de “toevoegen aan winkelmand” knop staat de leverindicatie vermeld. Wanneer producten niet voorradig zijn zullen we dit voor je bestellen. De levering duurt dan ca. 4 week. Doorgaans leveren we een bestelling pas uit wanneer alle producten voorradig zijn, wanneer we besluiten de bestelling op te splitsen laten we dit van te voren weten.

Vipack

Wanneer je voorradige Vipack producten bestelt leveren we dit doorgaans in 1 a 2 week. Vooraf ontvang je een uitnodiging per mail om een bezorgafspraak te maken. Boven de “toevoegen aan winkelmand” knop staat de leverindicatie vermeld. Doorgaans leveren we een bestelling pas uit wanneer alle producten voorradig zijn. Het komt soms voor dat nieuwe voorraad vertraging oploopt. Hierover kunnen we helaas niet actief inlichten. Daarom vragen we om hier zelf naar te vragen. Dan kijken we het na.

Quax

Wanneer je voorradige Quax producten bestelt leveren we dit doorgaans in 2 week. Vooraf ontvang je een track & trace zodat je precies weet welke dag het komt. Boven de “toevoegen aan winkelmand” knop staat de leverindicatie vermeld. Doorgaans leveren we een bestelling pas uit wanneer alle producten voorradig zijn.

ABZ matrassen en Beddies beddengoed

Wanneer je een voorradige ABZ matras of Beddies beddengoed bestelt zullen we dit met DHL of PostNL versturen. Dit duurt doorgaans 1 a 2 werkdagen. Vooraf ontvang je een track & trace.

Controleer op schade bij ontvangst

Is er zichtbare schade te zien aan de dozen bij ontvangst? Laat dit dan altijd noteren door de bezorger en maak een foto van de schade. Bekijk vervolgens wanneer je de meubelen gaat monteren of er ook daadwerkelijk onderdelen beschadigd zijn. Is dit het geval? Stop dan met de montage en neem contact met ons op. Voor spoedige afhandeling willen we je vragen te mailen met foto’s van elke schade met daarbij het bijbehorende onderdeelnummer uit de handleiding. Op deze manier kunnen wij het het snelst voor je oplossen. Ook bij productiefouten willen je vragen dit te mailen met foto’s en onderdeelnummers.