Klantenservice

Bestellen, wijzigen of annuleren

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt bestellen door producten in je winkelmandje te plaatsen. Dit doe je door op de knop met de tekst “In winkelmand” erop te klikken. Klik vervolgens op het winkelwagen icoontje rechtsboven. Nu klapt de winkelwagen uit en kun je op de groene knop “afrekenen” klikken. Hierdoor wordt je naar de betaalpagina geleid. Hier kun je je gegevens invullen en de gewenste betaalmethode kiezen. Klik vervolgens op “bestelling plaatsen” om af te rekenen via de gekozen betaalmethode. Nadat de betaling is doorgekomen is je bestelling voltooid. Als wij deze in goede orde hebben ontvangen krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen kijk dan even in je spambox. Is ie daar ook niet te vinden? Neem dan even contact op voor de zekerheid.

Ik woon in België, kan ik dan ook bestellen?

Ja zeker. Wij bezorgen naast Nederland ook in België. Je kunt tijdens het afrekenen selecteren dat je het in België wilt laten bezorgen. In sommige gevallen wordt er een toeslag in verzendkosten gerekend. Dit is te zien tijdens het afrekenen.

Let op: Lifetime en Flexa kunnen we enkel in Vlaanderen bezorgen en dus niet in Wallonië.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Mocht je een foutje hebben gemaakt of toch iets anders willen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet verzonden of doorgegeven is aan onze transporteur kunnen wij deze kosteloos voor je wijzigen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je je bestelling wilt annuleren is het raadzaam om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Als de bestelling nog niet verwerkt is en/of verzonden kunnen wij deze kosteloos annuleren. Wanneer hij al verzonden is, zou je je bestelling moeten retourneren. Dan krijg je uiteraard het bestelbedrag terug, mits de producten compleet en onbeschadigd bij ons aankomen. Wil je annuleren omdat je ergens een lagere prijs hebt gezien? Meld dit dan even, wellicht kunnen wij wat voor je betekenen .